real estatae

املاک

real estatae

املاک

آپارتمان های الهیه

خرید آپارتمان در الهیه

هر فردی که در تهران زندگی می کند، امکان ندارد که محله الهیه تهران را نشناسد و نداند که خیابان فرشته در کدام محله از منطقه 1 واقع شده است. بیشتر افراد دوست دارند که زندگی در تهران را با خانه در الهیه تهران تجربه کنند. محله الهیه ازجمله محله‌های اصیل نشین تهران است که بیشتر جوانان علاقه دارند تا خانه و سوئیتی در آن محله داشته باشند؛ از سمتی دیگر الهیه تهران یکی از گزینه هایی است که می توانید برای خرید خانه در نظر داشته باشید، چرا که الهیه علاوه بر جاذبه های گردشگری امکانات رفاهی بسیاری را برای ساکنین خود فراهم کرده است.

موقعیت مکانی الهیه طوری ساخته شده است تا بسیاری افراد به دنبال خرید آپارتمان در الهیه بوده و علاقه مند به سکونت در این محله خوش آب و هوا باشند (اگر شما هم از دسته افرادی که قصد خرید خانه در الهیه دارد؛ بهتر است حتما مقاله الهیه املاک نوبل را مطالعه کنید تا شناخت کامل از الهیه به دست آورید)، خرید آپارتمان در الهیه و خرید خانه در فرشته تهران ازجمله معاملات پرطرفدار این منطقه بشمار می‌آید.

اما اگر شما به دنبال خرید و یا اجاره آپارتمان در الهیه تهران هستید؛ اما از پس هزینه های ملکی برنمی آیید، به شما پیشنهاد میکنیم تا به سراغ آپارتمان های محمودیه بروید، چرا که این محله در مجاورت الهیه واقع شده اما از الهیه ارزان تر است.

آپارتمان های نیاوران

خرید آپارتمان در نیاوران منطقه 1 تهران

این روزها باتوجه به اوضاع اقتصادی کشور و نرخ تورم، یکی از بهترین روش سرمایه گذاری در ایران را میتوان سرمایه گذاری ملکی دانست؛ خرید آپارتمان در تهران از پر سود ترین روش های سرمایه گذاری است. درمیان خانه های لوکس تهران نیاوران همیشه در صدر جدول قرار دارد.

محله خوش آب و هوا نیاوران، یکی از محله های واقع شده در منطقه 1 تهران است که به جهت دسترسی و امکاناتی که دارا میباشد، میان پایتخت نشینان محبوبیت بسیاری دارد. نیاوران در کنار محله های مهم نظیر تجریش و فرمانیه قرار گرفته که همین دسترسی توجه افراد را برای خرید آپارتمان در نیاوران تهران به خود جلب کرده است. خرید آپارتمان نیاوران و همچنین خرید آپارتمان در فرمانیه برای افرادی که به دنبال سکونت در کلانشهر تهران بوده و آب و هوای مناسب محل سکونت برای آنها اهمیت بالائی داشته، بسیار گزینه مناسبی میباشند.

برج های مسکونی نیاوران

محله نیاوران یکی از محله های پیشرفته و لوکس درشمال تهران است. نام قدیم این محله نی آوران بوده و علت نامگذاری آن وجود نیزار های زیادی در آن منطقه بوده که انسانها برای جمع آوری آنها به این منطقه می آمدند و با گذشت زمان نام این منطقه از نی آوران به نیاوران تغییر پیدا کرده است. ازجمله امتیازات این منطقه قرارگرفتن آن در ارتفاع 17هزارمتری از سطح دریاست و همین امر باعث شده آب و هوای این منطقه به نسبت سردتر باشد.

معرفی برج های نیاوران

نیاوران نام یکی از مناطق شیک و مدرن در شهر تهران می باشد و کسانی که از توان مالی بالایی برخوردارند، این منطقه را برای سکونت انتخاب می کنند. چراکه تنوع سازه در این محله بسیاری دیده میشود؛ به جرات میتوان گفت زیباترین برج های تهران را میتوانید در میان برج های نیاوران پیدا کنید؛ برج های نیاوران تهران ازجمله سازه های پرطرفدار این محله بشمار میروند که طرفداران خاص خود را دارند.

ازجمله ویژگی های برج های نیاوران میتوان به چشم انداز بی نظیر، طراحی و معماری خاص آنها اشاره کرد. طراحی برج های نیاوران بسیار متنوع و امروزی بوده و زیر نظر معماران مطرح ایران اجرا شده اند. این روزها طراحی برج های نیاوران با برج های فرمانیه درحال رقابت هستند؛ بعنوان مثال برج رولکس فرمانیه، یکی از بهترین برج های این منطقه است و با برج فوق لاکچری نیاوران همچون برج های بوکان برابری میکند. برج های نیاوران و فرمانیه هر دو در دسته برج های معروف منطقه یک تهران قرار دارند.

لوکس ترین برج های نیاوران

برج های نیاوران در دسته برج های گران تهران بوده و در بهترین موقعیت واقع شده اند؛ بطور کلی بهترین برج های تهران را میتوانید در میان برج های نیاوران جستجو کنید. اگر قصد خرید برج های مسکونی نیاوران را داشتید، میتوانید با مشاورین نوبل در تماس باشید. ازجمله بهترین برج های نیاوران که برج های جدید تهران را نیز در برمیگرند، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برج های نخجوان نیاوران
  • برج های دوقلو نیاوران
  • برج های بوکان نیاوران
  • برج امپایر نیاوران
  • برج آلتون کورت نیاوران
  • برج هایلند نیاوران

خرید واحد در برج های نیاوران

محله نیاوران هموراه مورد توجه سرمایه گذاران ملکی و معماران مطرح بوده است. برج های مسکونی نیاوران نیز باتوجه به موقعیت مکانی و دسترسی هایی که دارد، بالطبع قیمت بالایی نیز دارند. اما در نهایت قیمت برج در نیاوران بستگی به متراژ واحد، تعداد طبقات و امکانات آن دارد. بعنوان مثال، در اردیبهشت ماه 1402 قیمت برج آلتون کورت نیاوران حدود متری 400.000.000 تومان برآورد شده است.

آشنایی با مکان های تفریحی زعفرانیه

مکان های دیدنی زعفرانیه

قرارگیری زعفرانیه در شمال تهران سبب شده آب و هوای این منطقه بسیار معتدل باشد؛ علاوه بر آن مکانی های تفریحی و دیدنی زعفرانیه، این محله را به قطب گردشگری تهران تبدیل کرده است. مکان های دیدنی زعفرانیه مناسب تمام فصول بوده و برای گذراندن اوقات فراغت، اولین گزینه پایتخت نشینان خواهد بود. همچنین وجود توچال طبیعت بسیار زیبایی را به این محله بخشیده است. وجود مکانی های دیدنی، تفریحی و رفاهی در این منطقه سبب شده تا بسیاری از افراد به دنبال خرید ملک در زعفرانیه بوده و خواهان سکونت در این محله لوکس باشند.

ازجمله مکانی ها تفریحی زعفرانیه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موزه زمان
  • توچال
  • رصدخانه زعفرانیه
  • زعفرانیه پلازا
  • کاخ موزه سعدآباد
  • پالادیوم
  • بام تهران

در ادامه بطور مفصل به معرفی تمام مراکز دیدنی زعفرانیه پرداخته ایم.

عمارت تماشاگه زمان

یکی از جاذبه های تاریخی تهران که در دوران قاجار ساخته شده است، موزه ساعت یا همان عمارت تماشاگه میباشد. البته این عمارت متعلق به آقای حسین خداداد، تاجر پهلوی می‌باشد و برخی آن را به نام ایشان میشناسند. تقریبا 20 سال قبل درهای این عمارت به روی مردم گشوده شد و تاکنون نیز محل رفت و آمد گروه های مختلف مردمی میباشد. در موزه زمان زعفرانیه ساعت های قدیمی مثل ساعت پرفسور حسابی و ساعت ناصر الدین شاه به نمایش گذاشته شده است که برای علاقه مندان به تاریخ و ساعت بسیار جذاب میباشد؛ اگر میخواهید به تهران زمان قاجار سفر کنید حتما از این عمارت دیدن فرمایید.

شماره تماس موزه زمان: ۰۲۱-۲۲۴۱۷۳۳۶

آدرس موزه زمان: تهران، خ زعفرانیه- نبش خیابان پرزین بغدادی- موزه زمان

رصدخانه زعفرانیه

رصدخانه زعفرانیه در سال 1368 برای پروژه های علمی و فضایی تاسیس شد. این مرکز با دارا بودن امکانات بسیار مناسب در زمینه نجوم و فضا و استفاده از تلسکوپ های مدرن، آماده پذیرش علاقه مندان به آسمان و همچنین محققین می‌باشد. در این رصدخانه دوره های آموزشی نیز برگزار می‌شود که برای دوستداران علم نجوم بسیار مفید است؛ علاوه بر آن برنامه های نمایشی با حضور متخصصین خبره در رصدخانه زعفرانیه با عنوان اخترشناسی برگزار میشود.

شماره تماس رصدخانه زعفرانیه:22752167

آدرس رصدخانه زعفرانیه: تهران- خ ولی عصر - خ سرلشکر فلاحی - بوستان زعفرانیه